ברוכים הבאים ל Web House

אם הגעתם אלינו אתם בוודאי יודעים אילו שירותים אנחנו מספקים, אם אתם לא יודעים נשמח לספק לכם את השירותים שלנו בקצרה, קידום אתרים, בניית אתרים, שיווקי ברשתות חברתיות ועוד

איך לבחור סוכנות פרסום דיגיטל?

איך לבחור סוכנות פרסום דיגיטל?
איך לבחור סוכנות פרסום דיגיטל?

בחירת נותן שירות היא משימה לא פשוטה, לבטח כאשר מדובר בתחום שאין לכם ידע מקצועי בו ועוד יותר כאשר מדובר בשירות שרמת האיכות שלו יכולה להשפיע בצורה משמעותית על העסק שלכם. כאשר אתם פונים למשימה של בחירת סוכנות פרסום דיגיטל, המינימום שאתם צריכים הוא לדעת איך עושים את זה, ועל כך נדבר בשורות הבאות.

מהו תפקידה של סוכנות פרסום דיגיטל?

ככלל, תפקידה של סוכנות פרסום דיגיטל נקבע בהתאם למכלול הפרסום הכולל שמפעיל העסק. חברות גדולות המתנהלות מול משרדי פרסום גדולים, עשויים להיעזר בסוכנות כזאת לצורך פרסום בפועל בערוצי הדיגיטל השונים, בעוד שאסטרטגיית הפרסום תתנהל במשרד הפרסום הראשי. פרט לחברות אלה, יתר העסקים פונים לסוכנות כזאת כדי לקבל מענה מלא לצרכי הפרסום שלהם, כשהמטרה המוצהרת היא מיקוד הפרסום במרחב הדיגיטלי.

במקרה כזה, סוכנות הפרסום אחראית על כל שרשרת הפרסום של העסק, החל מגיבוש אסטרטגיית הפרסום, דרך בניית תכנית פרסום הכוללת טיים ליין, גיבוש מסרים פרסומיים, הכנת פרסומות וקריאייטיב, בחירת ערוצי פרסום, הזנקת קמפיינים וניהולם, מדידת ביצועים  וטיוב מתמיד. סוכנות הפרסום גם צריכה ללוות את הלקוח, לתת לו את כל המידע לו הוא זקוק על מנת לקבל החלטות תקציביות ולהמליץ לו על תמהיל הערוצים המיטבי לפרסום העסק שלו בענף הספציפי בו הוא פעיל.

ומכאן כבר די ברור איך בוחרים סוכנות פרסום דיגיטל

כמו בכל החלטת רכישה שאנו מקבלים, גם כשהמטרה היא לבחור סוכנות פרסום, עלינו לקחת תחילה בחשבון את הנושא של רמה מקצועית ומחיר. בשוק הפרסום בהחלט תוכלו למצוא סוכנויות זולות בתחילת דרכן שיודעות להציע לכם רמה מקצועית גבוהה, כשרון ויצירתיות רבה, ותוכלו למצוא גם סוכנויות יקרות שלא תתאמנה לכם. על כן, חשוב ומומלץ להתחיל בחיפוש המלצות וחוות דעת מקצועיות מקולגות ומאנשים מהתחום. בהיבט זה כדאי לוודא שההמלצות מתייחסות לעסק דומה לזה שלכם, ואם אתם עוסקים בתחום ייחודי כמו פארמה או ביוטכנולוגיה, כדאי למצוא סוכנות בעלת התמחות בתחום.

בחינת מרכיבי השירות

אחרי שעברתם את שלבי הבחירה הראשוניים הללו, עליכם לבחון את מרכיבי השירות שמציעה הסוכנות. בשוק ישנן לא מעט סוכנויות שפשוט נמצאות שם כדי להוציא אל הפועל את מה שאתם מבקשים. הן לא בונות אסטרטגיה והן לא נכנסות לביטס אנד בייטס של הפרסום, אלא פשוט בונות פרסומות ומעלות אותן לערוצים השונים. קשה לומר אם מדובר בגישה חיובית אם לאו, שכן ישנם לקוחות שלא זקוקים ליותר מכך. יחד עם זאת, אם אינכם מבינים בפרסום, אם אין לכם מחלקת שיווק מקצועית, אתם בהחלט רוצים להיצמד לסוכנות המציעה לכם חבילה אסטרטגית שלמה, ולא רק כזאת המבצעת עבורכם את המרכיבים הטכניים.

תחום התמחות בשוק הפרסום

דבר נוסף שאתם רוצים לבחון הוא תחום התמחות. סוכנויות שונות בוחרות לעצמן תחומי התמחות שונים בעולם הפרסום הדיגיטלי. ישנן סוכנויות שיודעות לייצר את התוצאות הטובות ביותר בשוק בתחום הרשתות החברתיות, אך אינן יודעות דבר על פרסום B2B באתרים מקצועיים, ולהיפך. רבים מהעסקים אינם מודעים לעניין ההתמחות וכאשר קמפיין הפרסום אינו עובד להם כפי שצריך, הם עשויים עוד להאשים את עצמם ואת העסק שלהם, בזמן שהבעיה נובעת למעשה מהידע והניסיון המקצועי של הסוכנות. על כן, שימו לב לתחומי ההתמחות של הסוכנות ובחרו את הסוכנות שמתאימה לתחום שלכם.

בחינת תיק עבודות וקייס סטאדיז

לבסוף, אתם רוצים שהכל יהיה מגובה בעובדות, ולשם כך עליכם לבחון את תיק העבודות של הסוכנות. במידה ומדובר בסוכנות מתחילה שקיבלתם עליה רושם טוב ואתם מאמינים בה, אל תצפו לקייס סטאדיז מפורטים עם תוצאות מרחיקות לכת. זאת יכולה להיות בדיוק הסוכנות בשבילכם, אך עליכם להבין שבתחילת דרכה אין לסוכנות הרבה מה להראות. מן הצד השני, אם מדובר בסוכנות וותיקה, שבדרך כלל גם תגבה מכם הרבה יותר, אתם בהחלט רוצים לראות קייסט סטאדיז של מסעות פרסום שעשתה, וכמובן לנתח את התוצאות שהיא הצליחה להביא ללקוח.

בחירת סוכנות פרסום דיגיטל היא לא משימה מורכבת וקשה, אבל היא גם לא אמורה להיות פשוטה ומיידית. המדובר בבחירה שבמובנים רבים יכולה לחרוץ את גורל העסק שלכם, ולכן חשוב שתקדישו לנושא את הזמן הראוי בכדי להבטיח שתוכלו ליהנות גם מפירות השקעתכם.  מהיכרות עם סוכנויות פרסום רבות בישראל, אנו ממליצים בלב שלם על סוכנות מסה מדיה של דניאל מסטר. שם תקבלו מענה מקצועי ומקיף לכל תמהיל השיווק הדיגיטלי עבור העסק או החברה שלכם.

Call Now Button